Image and video hosting by TinyPic

Koulussa oli tänään liksalla pesäpalloa, ja minulla oli jalka kipeänä ( vau ). Kuitenkin pelatttiin sitä ihan ok-tyylillä, paitsi että meikäläisen joukkue oli hieman huonossa jamassa. Tuli nähkääs kolme paloa melkein peräkkäin. No, siiten kun oli taas meitsin joukkueen vuoro pelata, ja minun vuoroni lyödä niin... kaikki kolme kertaa menivät hutiin ( minulta ) mutta kolmannella heti kun pallo nousi niin ZIP! Juoksin ihan täysillä, vaikka jalka oli aikas kipeä. Mutta jee, pääsin ekalle pesälle ja pesän "sieppari" sai pallon kiinni vasta kun olin ekassa pesässä. Sitten olin valmiina kunnon juoksuun, jälleen kerran. Ja taas juostii täysillä. Ekassa pesässä oleva huusi minulle: "JUOKSE!" ja meidän joukkueeseen kuuluva tyyppi huusi mulle: "Älä juokse!" No, mine kumminkin juoksin täysillä ja kerkisin toiselle pesällä. No pian tuli taas: "Juokse jo!" ja niin sitä mentiin viimmeiselle pesälle. Jälleen piakkoin juoksin, vaikka tuli: "Ei, älä juokse!" mutta mä juoksin. No, ehdin kotipesään ja siitä tuli juoksu meidän joukkueelle. Pelin jälkeen Ronja kehui että: "Sulla meni TOSI hyvin. Mä en uskonu että sä pärjäät". No jaa, oli ihan kivaa. Ja yks meidän luokkalaisista veti mettä-lyöntejä ( ne lens metsään ). Olin ylpeä saavutuksestani, juoksut ovat minusta vaikeita. :)

- Hyvää yötä toivotaa Sirita The Maailman Paras Juoksun-tekijä

Pahoitelen kuvan hunoa laatua + alteriani. ( palaa ilmeisesti vanhaan altsuun )