Image and video hosting by TinyPic

Lesson 1: Matematiikka

No, oli sitten koulussa ekaksi matikkaa. Jaana opetti meille pienennystä ja suurennusta. Ekaksi kuitenkin tarkistettiin läksyt, ja minähän huomasin niiden olevan väärin. No, korjasin kyseiset tehtävät äkkiä. Sitten huomasin että olin unohtanut Hoppeli nimisen kirjan, joka minun piti lukea tänään eskareille. Jaana saarnasi minulle koko luokan nähden... Sitten kun tunti oli ohi, minä jäin sisälle valitsemaan uuden kirjan eskareill luettavaksi. Olin jättänyt paikkani "ei niin siistiin kuntoon", joten kuulin kun eräs luokkalaiseni siitä mohkui. Hän huomasi minut ja patisti siivoamaan paikkani. Njääh...

Image and video hosting by TinyPic

Lesson 2: Kuvaamataito

Sitten oli kuvista. Teimme ystävänpäivä kortteja. Kysyin eräältä luokkalaiseltani, saisinko lainaan hänen liimaansa. Hän katsoi minua vihaisesti sanaakaan sanomatta, mutta sain se liiman. Sitten kuviksen opettaja Timo käski meitä tekemään korttiin runon. Minähän en mikään runoniekka ole, hyvä että edes tiedän mikä on runo. Sain kuitenkin sellaisenkin väsättyä. Siitten viimmeisessä kuvassa on pikapiirros valmiista kortista.

Image and video hosting by TinyPic

Lesson 3: Historia

Sitten oli hissaa. Jaana selitti meille jotain, mutten taaskaan kuunnellut kunnolla. Sitten puhuttiin siitä, kun kantajat tekivät ensimmäisen lakon. No, siitä lähti vilkas keskustelu lakoista sun muusta. Eräs luokkalaiseni ehdotti että menisimme lakkoon. Kaikkihan sitä halusivat, mutta lakkoa ei tullut. No, lopuksi pelasimme Päivä Tallinnassa peliä. Pelasin sen saman tyypin kanssa, joka oli eilen nähnyt minun suksiliukuni. Hän voitti. Pelissä sanottiin että päälleni kaatui laastia ja että juoduin puhdistamaan itseäni yhden heittovuoron ajan. Typerä laasti... Huonoa tuuria, sanon minä.

Image and video hosting by TinyPic

Lesson 4: Äidinkieli

Tunti jolloin luimme eskareille, koska olemme kummeja. Minun kummini on Arno, jonka tunnen, koska hän on kaverini pikkuveli. Luin kirjan: Pohjoisesta tuulee. Luin sen kolmelle eskarille yksitellen eli kolme kertaa. Oli sen jälkeen kurkku vähän kipeä.

Image and video hosting by TinyPic

Lesson 5: Matematiikka

Taas matikkaa! Jaana sepitti meille taas pienentämisestä ja suurentamisesta. Apuopettajina miellä oli Joni ja Minna. Minna auttoi minua, koska en aina muistanut kuinka suurennettiin ja pienennettiin. Tunti tuntui ikuisuudelta. Lopulta se loppui, ja pääsin ulos huoneesta.

Image and video hosting by TinyPic

Lesson 6: ATK

Eli viimmeisellä tunnilla oli ATK tunti, eli pääsimme tietokoneelle. Meidät jaettiin kahteen ryhmään. Niihin jotka menevät eka tietokone luokkaan, ja niihin jotka saivat jäädä kuuntelemaan Jonia kun tämä selosti kaikesta netti jutuista. Pääsin siihen ryhmään joka meni ensiksi tietsikkaluokkaan. Minä ja Ronja menimme yhdessä eräälle koneelle. Meidän piti katsoa Ilkka juttuja. No, emme löytäneet tarpeeksi nopeasti kyseistä sivua, joten pian oli vaihdon aika. Sama poika joka oli eilen minulle hiihdossa viisastellut ajoi minut ja Ronjan pois koneelta. Luokassa kuuntelimme Jonia. Itse sanoin omia mielipiteitäni aina kun niitä muistin. Kun koulu loppui, rupesin kiljumaan nje. Pistin myös ulkohousuni Jonin päähän. Jaanan ja Jonin mielestä tiistai on pahin koulupäivä koska kaikki oppilaat alkavat tehdä kummallisia asioita. Lähdin sitten lopuksi pois koulusta, kotiin. No, kotona odottelin iskää. äntä ei näkynyt joten soitin hänelle. HÄN OLI TALLISSA! No, menin sitten sisään ja tein läksyt. Neljältä menin Varhis kerhoon, jossa puhuimme "kivoista" asioista.

Hyvää yötä teille toivottaa Sirita Tyyppi.