Image and video hosting by TinyPic

Aamu

Okei, tämä on ihan totta! Aamulla kun olin pukemassa, äiti tuli ja sanoi tuon legendaarisen lauseen. "Pena on kakannu lattialle." Arvatkaa, repesinkö mä? No, joo... toki. Jos ihmettelette kuka on Pena, niin se on meidän 2 ja ½ vuotias koiramme. Pena tuli sängylle surkean näköisenä ja äiskä sanoi jotain. Kuitenkin, minä halusin nähdä tämän kakan. Kun olin pukenut, menin keittiöön. Siellä sanoin isälle mitä tekstissäkin lukee, en viitti kirjoittaa sitä tähän. No, sitten kurkistin isän vierstä, oliko lattialla kakkaa. Harmikseni Pena oli kakannut matolle ja matto oli viety pois. Noo, kuitenkin hauska juttu. Muuten, nuo murot olivat hyviä. XP

Image and video hosting by TinyPic

Lesson 1: Matematiikka

No, aamun jälkeen menin kuoluun, ja meillä oli matematiikkaa. HUOM! Minä vihaan sitä. No, matikan tunnilla opettajamme Jaana selosti meille peilauksesta. Ensin keskityin mahdollisimman hyvin selostukseen, sitten yhtäkkiä rupesin ajattelemaan omiani. Kun taas seurasin opetusta, kello soi ja Jaana antoi läksyn. Ja minä en ollut kuunnellut. Voi kuinka vaikeaa on keskittyä! Nyyh... Mutta joo, tylsä tunti oli. Sori väritys virheet kuvassa.

Image and video hosting by TinyPic

Lesson 2: Liikunta

Seuraavalla tunnilla meillä oli liikuntaa. Hiihtoa. Kun pistin suksia, toinen suksi joka oli jo jalassani alkoi liukua. No siitähän tuli pieni kirkaisu, mutta sain liun pysäytettyä. Oli se vähän noloa, kun kaksi meidän luokkalaista oli nähnyt kaiken. Oi voi. Sitten ladulla pääsin ihan mallikkaasti eteenpäin, mutta sitten kaaduin, koska sauvani osui sukseen. No, minähän olin siinä hetken paikallani, kunnes sain itseni ylös. Onneksi kukaan ei ollut näkemässä. No, sitten menin ihan kaikessa rauhassa latua, kunnes yksi meidänluokkalainen poika meni ohitseni ja huusi: "Tääl ollaan hiihtämäs, ei kävelemäs." Arvaatkaa suutuinko mä. Lopuksi menin kaverini Ronjan kanssa sisälle riisumaan monoja, niin koulun aulassa oli "isoja". Oikeastaan kaikki oli poikia. No, yksi poika sanoi: "Lentävän sian moottoripyörä seikkailut.", ihan niinkuin tekstissä lukeekin. Yksi poika sanoi myös toisella että: "No sähän oot sen ? poikaystävä." Toinen oli vähän suutuksissa, joten arvasin toisen pojan tarkoittavan tätä kumppania toisena poikana. Oh my, sanon mä!

Image and video hosting by TinyPic

Lesson 3: Luonnontieto

Njaah, sitten oli luonnontietoa. Jaana kysyi, olimmeko tehneet läksyt, sivulta 100. Huomasin etten ollut tehnyt niitä, joten alkasin äkkiä pistämään asiaa kuosiin. Pari meidän luokkalaista ei ollut tehnyt kyseistä sivua, minäkun en viisaana sanonut. No, sain sivun pian valmiiksi ja sitten jatkettiin. Selvisin siis säikähdyksellä, ilman rastia. (Rasti: Merkintä meidän luokassa jos ei ole tehnyt läksyjä, kolmen rastin satsista tulee työtunti. Minulla on 2 rastia, nyyh.)

Image and video hosting by TinyPic

Lesson 4: Äidinkieli

Viimmeisellä tunnilla oli äikkää, ja saimme mennä kirjastoon lukemaan/lainaamaan kirjoja. Meikäläinen meni lukemaan W.I.T.C.H lehtiä lattialle. Koulu oli jo loppunut, mutta muutama tyyppi jäi kirjastoon, minä mukaan lukien. Kun luin lehteä rauhassa, yksi luokkalaiseni tuli käskemään minua tuolille ja niin edelleen. Enmpä kauaa kirjastossa enää sen jälkeen viihtynyt, vaan lampsin kotiin. Siinä olikin sitten koulupäivä. Muuten, viimmeisessä kuvassa pitäisi lukea "Nouse tuolille!".

Hyvää päivänjatkoa teille toivottaa Sekosapiens Sirita. ^^